شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت

1- کلیه فعالیت و خدمات وب ‌سایت صدرا صنعت منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین مرتبط است. استفاده کننده از سایت با علم و آگاهی به مقررات، موظف به رعایت آنها است و متعهد است هرگونه تغییر در اصول و رویه ها و خدمات را پذیرفته و رعایت نماید و اعلام می نماید استفاده مستمر از وب‌سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

2-  کلیه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون، دکمه، تصاویر، ویدئو‌های تصویری، موارد قابل دانلود و کپی داده ها و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال شرکت محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شرکت است با ذکر منبع بلامانع است.

3-  اسکرپیت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاده شده و علائم تجاری ثبت شده در انحصار شرکت است و هرگونه استفاده بدون مجوز کتبی پیگرد قانونی دارد.

4- شرکت نظرات کاربران را که در چهارچوب شرایط و قوانین و مقررات سایت باشد، به اشتراک می‌گذارد و روی سایت قابل مشاهده می نماید. شرکت در قبال درستی یا نادرستی نظرات مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات به منزله تایید آن نیست، هرگونه ادعا از طرف اشخاص ثالث به نظرات کاربران، متوجه کسی است که نظر به نام او به نمایش درآمده است.

5- کاربر متعهد می‌باشد از نوشتن مطالب غیر ضروری، توهین آمیز، غیر واقعی، جانبدارانه سیاسی، خلاف اخلاق و شئونات اسلامی و اجتماعی، مبالغه آمیز و هر لفظی که مجرمانه تلقی گردد، اجتناب نماید و طبق دستورالعمل شرکت، به نقد و اعلام نظر در خصوص نقاط قوت و ضعف هر محصول و یا خدمت که مبتنی بر استفاده عملی و تجربه شخصی است به صورت خلاصه و تیتر وار در محل تعیین شده درج نماید.